icon-cookies
Šioje svetainėje naudojame slapukus siekdami užtikrinti jums teikiamų paslaugų kokybę, analizuoti svetainės naudojimą ir optimizuoti naršymo patirtį. Spustelėję mygtuką „Sutinku“, jūs patvirtinate, kad sutinkate su visų slapukų naudojimu šioje svetainėje. Jei norite atšaukti arba pakeisti savo sutikimus, prašome apsilankyti slapukų valdymo puslapyje.
Kelmės rajono Tytuvėnų gimnazija

Projektas „Visos dienos mokyklos paslaugų prieinamumo didinimas Kelmės rajono savivaldybėje“

PROJEKTO „VISOS DIENOS MOKYKLOS PASLAUGŲ PRIEINAMUMO DIDINIMAS KELMĖS RAJONO SAVIVALDYBĖJE“ NR. 10-059-K-0014

Projekto pavadinimas.

Visos dienos mokyklos paslaugų prieinamumo didinimas Kelmės rajono savivaldybėje.

Projekto įgyvendinimo trukmė.

Finansavimas. 2021–2027 metų ES fondų lėšos

Projekto vertė. 990 105,42 Eur

Projekto trukmė. 2025 m. birželio 26 d. – 2028 m. gegužės 31 d.

Projekto vykdytojas. Kelmės „Aukuro“ pagrindinė mokykla

Projekto partneriai:

Kelmės r. Pakražančio gimnazija

Mažeikių r. Tirkšlių Juozo Vitkaus–Kazimieraičio progimnazija

Kelmės specialioji mokykla

Kelmės rajono Tytuvėnų gimnazija

Kelmės rajono Kražių Žygimanto Liauksmino gimnazija

Lietuvos Samariečių bendrijos Kelmės skyrius

ISTITUTO COMPRENSIVO – 2 CENTO, Italija

Staatliche Regelschule Dermbach, Vokietija

Projekto tikslas. Didinti švietimo prieinamumą specialiųjų ugdymosi poreikių turintiems vaikams teikiant VDM paslaugas bei keliant visos dienos mokykloje dirbančių specialistų kompetencijas, aprūpinant specialiosiomis mokymo priemonėmis.

Projekto dalyvių tikslinės grupės:

  • Mokiniai (įskaitant SUP turinčius vaikus) ir jų tėvai (globėjai, rūpintojai)
  • Mokytojai
  • Specialiąją pagalbą teikiantys asmenys
  • Švietimo pagalbos specialistai

Projekto veikla. Sukurti ir įdiegti priemonių įtraukiajam ugdymui ir švietimo pagalbai bendrojo ugdymo mokyklose paketą, užtikrinantį didesnį švietimo prieinamumą, visos dienos mokyklos paslaugas, aprūpinimą reikalingomis specialiojo ugdymo priemonėmis, specialiųjų ugdymosi poreikių turintiems vaikams.

Projekto poveiklės

  1. Visos dienos mokyklos paslaugų modelio įgyvendinimas. Siekiant kompensuoti nepalankios aplinkos įtaką vaiko raidai, projekto įgyvendinimo metu planuojama diegti priemonių paketą įtraukiajam ugdymui: įkuriamos visos dienos mokyklos (VDM) ir / ar plečiamos VDM paslaugos:
  • atsižvelgiant į vaikų poreikius ir gebėjimus VDM teikiamos edukacinės veiklos ir teikiama švietimo pagalba gabiems ir didelį mokymosi potencialą turintiems vaikams;
  • elgesio ir emocijų, įvairiapusių raidos sutrikimų turintiems vaikams;
  • mokiniams, patiriantiems nepalankios socialinės-ekonominės aplinkos įtaką;
  • nemokamą maitinimą gaunantiems vaikams.

VDM įsikūrimui perkama įranga ir priemonės. VDM veiklų organizavimui ir vykdymui perkamos paslaugos ir įdarbinamas personalas. VDM paslaugas gaus nemažiau kaip 215 vaikų.

  1. Kvalifikaciniai mokymai mokytojams, švietimo pagalbos specialistams, specialiąją pagalbą teikiantiems asmenims. Planuojami 36 val. trukmės kvalifikaciniai mokymai mokytojams, švietimo pagalbos specialistams, specialiąją pagalbą teikiantiems asmenims, kurie dirbs su vaikais visos dienos mokykloje. Mokymų metu 47 mokytojams bus suteikiamos ir pagilinamos žinios, kaip atpažinti ir dirbti su SUP vaikais; kaip ugdyti SUP vaikus bendrojo ugdymo grupėje.

Projektu sprendžiamos problemos.

Kelmės rajono savivaldybės „Aukuro“ pagrindinė mokykla kartu su projekto partneriais partneriais, veikiančiais švietimo srityje, inicijuoja projektą, siekdami sukurti ir įdiegti programų, skirtų įtraukiajam ugdymui ir švietimo pagalbai mokyklose, įgyvendinančiose bendrojo ugdymo programas, paketą. Projektu siekiama užtikrinanti didesnį švietimo prieinamumą teikiant visos dienos mokyklos (VDM) paslaugas specialiųjų ugdymosi poreikių (SUP) turintiems vaikams.

Pagrindinės problemos, susijusios su aplinkos pritaikymu SUP vaikams mokyklose:

  • inovatyvių, vaikui patrauklių ugdymo metodų taikymo trūkumas;
  • nepakankamai geras mokyklos ir klasės psichologinis klimatas dėl mokyklos personalo tarpusavio santykių, dėl mokytojų ir mokinių santykių;
  • laiku suteiktos pagalbos trūkumas dėl didelio vaikų skaičiaus klasėse, kai mokytojas neturi galimybės teikti individualias mokymo programas.

Siekiant kompensuoti nepalankios aplinkos įtaką vaiko raidai, projekto įgyvendinimo metu planuojama diegti priemonių paketą įtraukiajam ugdymui: įkuriamos VDM ir / ar plečiamos VDM paslaugos. Atsižvelgiant į vaikų poreikius ir gebėjimus VDM teikiamos edukacinės veiklos, kompensuojančios nepalankios aplinkos įtaką vaiko raidai, ir teikiama švietimo pagalba gabiems ir didelį mokymosi potencialą turintiems vaikams, elgesio ir emocijų, įvairiapusių raidos sutrikimų turintiems vaikams; mokiniams, patiriantiems nepalankios socialinės-ekonominės aplinkos įtaką; nemokamą maitinimą gaunantiems vaikams.

Projekto įgyvendinimo metu planuojama vykdyti kvalifikacinius mokymus VDM mokytojams ir švietimo pagalbos bei specialiąją pagalbą teikiantiems specialistams. Tikimasi, kad mokymų dalyviai patobulins ir sustiprins kompetencijas, reikalingas SUP vaikų sėkmingesniam ugdymui. Projekto mokymų veiklos prisidės prie palankios aplinkos mokykloje kūrimo, nes gerės mokyklos ir klasės psichologinis klimatas: augs pedagogų motyvacija dirbi, stiprės ryšys tarp mokyklos darbuotojų, mokytojų ir vaikų.

Atnaujinta: 2025-07-03
  • Elektroninis dienynas
  • Tėvams
  • Mokiniams
  • Mokytojams
Pamokų laikas
Pertrauka
  • 1. 08.00 – 08.45
  • 2. 08.55 – 09.40
  • 3. 09.50 – 10.35
  • 4. 10.45 – 11.30
  • 5. 12.00 – 12.45
  • 6. 12.55 – 13.40
  • 7. 13.50 – 14.35
  • 8. 14.45 – 15.30